01.04.2025
Co daje firmie uczestnictwo w Rzetelnej Firmie – budowanie zaufania
strefa ekspertaCertyfikat rzetelności pomaga w budowaniu wiarygodności firmy w oczach klientów, partnerów biznesowych i kontrahentów. Posiadanie takiego certyfikatu może świadczyć o przejrzystości działań firmy. Dla potencjalnego klienta może to być decydujące o podjęciu współpracy. Szczególnie gdy zobaczy e-wizytówkę z Oceną rzetelności, która zawiera wiele istotnych informacji na temat firmy w jednym miejscu. Certyfikat może być informacją, że firma działa transparentnie, terminowo i odpowiedzialnie.
Certyfikat rzetelności jako element budowania wizerunku
Tego typu dokument może być prezentowany na stronie internetowej, w social mediach, a także w materiałach promocyjnych. Certyfikat działa podobnie jak odznaka jakości – może podnosić prestiż firmy w oczach kontrahentów i sprawiać, że jest ona postrzegana jako partner godny zaufania. Klienci coraz częściej poszukują potwierdzeń rzetelności i transparentności przed podjęciem współpracy. Certyfikat rzetelności pomaga spełniać tę funkcję.
e-Wizytówka i jej rola w promocji marki
W dobie cyfryzacji nie wystarczy być obecnym w internecie – trzeba być widocznym w odpowiedni sposób. Dlatego wirtualna wizytówka, zwana e-Wizytówką, do zamieszczenia na stronie pełni ważną rolę. Przede wszystkim zawiera ona istotne informacje dla kontrahentów na temat firmy, pobrane na podstawie 50 źródeł (w tym: Krajowy Rejestr Długów BIG S.A., KRS, KNF, UOKiK, REGON, MSiG) oraz może przyczyniać się do budowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy. To może pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów oraz zdobywać większą rozpoznawalność. Dodatkowym atutem jest to, że informacje dostępne są całą dobę. W ten sposób klienci mają nieprzerwany dostęp do wizytówki z danymi aktualizowanymi na bieżąco, a firma może zamieścić taką wirtualną wizytówkę na własnej stronie internetowej.
Katalog Rzetelnych Firm – sposób na pokazanie swojej marki
To ogólnodostępna baza, w której uczestnicy, spełniający warunki Rzetelnej Firmy mogą dodatkowo zaprezentować swoje usługi. Obecność w takim katalogu to dodatkowa szansa na pozyskanie nowych klientów i partnerów biznesowych.
Obecność w katalogu to także zwiększona widoczność – szczególnie dla firm działających lokalnie lub w wyspecjalizowanych branżach. Dodatkowo możliwość odsyłania klientów do zewnętrznego źródła, jakim jest strona internetowa firmy, dzięki czemu możesz podkreślić profesjonalizm działania.